Gevormd door snelheid
Het sculpturale ontwerp verenigt de dynamische proporties van een gran turismo met de onmiskenbare trekken van een Audi RS model.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Sportiviteit en exclusiviteit in één
Het optionele carbon dak is gemaakt van een met koolstofvezels versterkt polymeer. Dit hightech materiaal is uiterst stijf en tegelijk vederlicht.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Focus en esthetiek voor een dynamische rijstijl
In de Audi RS e-tron GT² ligt de focus volledig op het functionele centrum van het interieur: de bestuurderspositie.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Vooruitgang aangedreven door passie
Deze elektrisch aangedreven GT wordt geproduceerd in de Böllinger Höfe-fabriek, dicht bij Neckarsulm, waar oog voor detail steeds hand in hand gaat met nauwkeurigheid en kwaliteit.
Een zinderende start
Een voertuig met een fascinerend potentieel is de gelimiteerde edition one versie met bijzondere uitrustingen voor de eerste klanten van de Audi RS e-tron GT².
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Zintuiglijke dynamiek
Elektrisch rijden, intens plezier: De hightech-ophanging, gebaseerd op die van een gran turismo, biedt comfort, sportiviteit en alledaags gebruiksgemak.
Vermogen
kW
Acceleratievermogen (0-100 km/h)
s
Oplaadsysteem
volt
Universele uitstraling
De ambitie om een auto te re-interpreteren komt ook tot uiting in het pure design, geïnspireerd op aerodynamische prestaties. De progressieve luxe maakt dat de rijervaring bomvol emoties nog intenser wordt. Kenmerk: RS emblemen met de rode rhombus.
Nauwkeurige afwerking
De knap gevormde schouderlijn en de opvallende achterdiffusor stralen een indrukwekkende kracht uit. De zacht glooiende daklijn die uitloopt in de achterzijde van de Audi RS e-tron GT² geeft uiting aan de drang van dit voertuig om steeds vooruit te bewegen, zelfs wanneer het stilstaat.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Het RS designpack rood voegt opvallende accenten toe aan het interieur door contrasterende rode stiksels. Het RS designpack grijs onderstreept het design van het interieur dankzij een combinatie van kwalitatieve interieurmaterialen en subtiele contrasterende staalgrijze stiksels.
Alles in het zicht
De vereenvoudigde cockpit met een volledig digitaal 12,3” kleurendisplay en de middenconsole zijn ergonomisch op de bestuurder gericht.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Een rij zetels achterin
De prominente buitenste achterzetels benadrukken het sportieve karakter.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
De lithium-ionbatterij van 800 V, die in het vlakke onderstel verwerkt is, biedt absolute topprestaties, zowel voor het opladen als voor het rijden. In combinatie met het recuperatiesysteem biedt ze een bereik tot 472-433 km volgens de WLTP-meetprocedure.
Snel opladen³
De prestaties van de Audi RS e-tron GT² zijn ook duidelijk bij het opladen: standaard tot 270 kW bij laadstations met 800 volt. Het duurt ongeveer 5 minuten om voldoende vermogen op te laden voor de volgende 100 km. In zo’n 22,5 minuten raakt de batterij van 5% weer opgeladen tot ongeveer 80%.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,2 - 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP) Gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Het geleverde vermogen van de Audi RS e-tron GT² met zijn volledig elektrische quattro-vierwielaandrijving
is bijzonder indrukwekkend. Met zijn elektrische aandrijving op zowel de voor- als de achteras levert hij tot 440 kW vermogen (Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 20,3 – 19,3 (NEDC); 22,5 – 20,6 (WLTP); gecombineerde CO2-emissies in g/km¹: 0).
Energie voor 100 km opgeladen in
min
Batterij 80% opgeladen in
min
Bereik (WLTP)
km
Het geluid van de RS e-tron GT²
De volgende grote mijlpaal op weg naar de mobiliteit van de toekomst werd zopas onthuld. Ontvang exclusieve informatie over de Audi RS e-tron GT² met onze nieuwsbrief.
Lees onze FAQ betreffende de reservatie van de Audi RS e-tron GT.