Een iconisch ontwerp
Het design van de Audi e-tron GT quattro² is de ultieme belichaming van elektrische mobiliteit, met tegelijk het onmiskenbare Audi DNA.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Veelzijdig rijplezier
De Audi e-tron GT quattro² brengt rijdynamiek tot leven. Het achterliggende concept bevat immers alles wat een wagen sportief maakt.
Focus op de esthetiek van een dynamische rijstijl
Het interieur van de Audi e-tron GT quattro² biedt een overvloed aan praktische ruimte voor dagelijks gebruik, met materialen van de hoogste kwaliteit.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Breng de ruimte binnen
Het panoramisch glazen dak met glanzend zwarte afwerking geeft een enorm gevoel van ruimte in het interieur.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Vooruitgang aangedreven door passie
Deze elektrisch aangedreven Gran Turismo wordt geproduceerd in de Böllinger Höfe-fabriek, dicht bij Neckarsulm, waar oog voor detail steeds hand in hand gaat met nauwkeurigheid en kwaliteit.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Vermogen
kW
Acceleratievermogen (0-100 km/h)
s
Oplaadsysteem
volt
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
De verhoudingen van deze GT – laag, breed, met een lange wielbasis – maken duidelijk dat deze wagen sportiviteit met dagelijks gebruikscomfort combineert. Het sculpturale ontwerp van het koetswerk straalt kracht en prestaties uit.
Expressieve accenten
Optimale aerodynamische lijnen worden functionele details, van de intelligente luchtinlaten vooraan tot de geventileerde wielkasten en de opvallende achterdiffusor. Afhankelijk van de rijsituatie kan de aerodynamica actief worden aangepast.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
De Audi e-tron GT quattro² is een modern toonbeeld van vooruitgang. Hij straalt sportiviteit, exclusiviteit en comfort uit. De sportzetels vooraan met geïntegreerde hoofsteunen bieden ook verstevigde flanken voor laterale steun in de bochten en bij sportief rijgedrag.
Digitalisering op maat
Navigeer, communiceer, zoek informatie op of geniet van de uitgebreide reeks infotainmentopties, met behulp van een fascinerend bedieningsconcept.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Welkom in het moderne autotijdperk
De ontwerpers kozen voor grondstofefficiënte materialen. Het interieur is bijvoorbeeld volledig vrij van leder.
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Bagageruimte
Als elektrisch voertuig biedt de e-tron GT quattro twee bagageruimtes met een inhoud van 85 l vooraan en 405 l achteraan. Indien nodig kan de achterbank ook in een verhouding van 40:20:40 neergeklapt worden.
De lithium-ionbatterij van 800 V, die in het vlakke onderstel verwerkt is, biedt absolute topprestaties, zowel voor het opladen als voor het rijden. In combinatie met het recuperatiesysteem biedt ze een bereik tot 487 km volgens de WLTP-meetprocedure.
Energie voor 100 km opgeladen in
min
Batterij 80% opgeladen in
min
Bereik (WLTP)
km
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
Thuis opladen⁴
De Audi e-tron GT quattro² kan thuis worden opgeladen met een standaard laadvermogen van 11 kW (wisselstroom – AC). Voor sneller opladen met 22 kW thuis is het optionele e-tron-laadsysteem vereist, in combinatie met de in de wagen gemonteerde lader van 22 kW (AC).
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
De volledig variabele quattro-aandrijving in combinatie met de elektrische motoren zorgt ervoor dat het vermogen intelligent wordt verdeeld over de individuele wielen. Wanneer er voldoende tractie is, wordt het vermogen voornamelijk naar de vooras gestuurd.
Het geluid van de e-tron GT quattro²
Een boeiend akoestisch statement.
De volgende grote mijlpaal op weg naar de mobiliteit van de toekomst werd zopas onthuld. Ontvang exclusieve informatie over de Audi e-tron GT quattro² met onze nieuwsbrief.
Lees onze FAQ betreffende de reservatie van de Audi e-tron GT quattro.