Een nieuwe Audi SQ8 Sportback e-tron kopen? | Audi België
Zijaanzicht SQ8 Sportback e-tron

SQ8 Sportback e-tron

Gemiddelde CO2 emissie{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km (WLTP)

Gecombineerd stroomverbruik{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 27,0–23,5 kWh/100km (WLTP)

CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 27,0–23,5. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.

Achteraanzicht Audi SQ8 Sportback e-tron

Elektrisch. En nog zoveel meer.

De Audi e-tron heeft zijn pioniersrol als 100% elektrische wagen vervuld. Nu is het tijd om onder een nieuwe naam verder te gaan binnen het gamma van Audi modellen: de Audi SQ8 Sportback e-tron².

Stroomverbruik (gecombineerd¹,²) in kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂-uitstoot (gecombineerd¹,²) in g/km: 0.

Maximaal elektrisch vermogen

370

kW

Acceleratie (0-100 km/u)

4,5

Autonomie (WLTP) tot

513

km

Close-up MMI-scherm Audi Q8 Sportback e-tron

Note: Opmerking: De afbeelding toont de Audi Q8 Sportback e-tron⁴.The illustration is of the Audi Q8 Sportback e-tron⁴.

Opladen van 10% tot 80% in

31

min⁹

bij maximaal DC-laadvermogen

Batterijcapaciteit (netto) tot

106

kWh

Maximaal DC-laadvermogen tot

170

kW

MMI-syteem Audi Q8 e-tron
Mensen die VR-games spelen met holoride achterin de Audi SQ8 Sportback e-tron.
Audi in een grijze productieruimte
Dynamisch vooraanzicht Audi SQ8 e-tron

Audi SQ8 e-tron

CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 28,0–24,6. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.

1
De CO₂-uitstoot en verbruikswaarden worden alleen ter indicatieve titel gegeven. Het is mogelijk dat de waarden die zijn opgegeven voor een specifieke configuratie van een voertuig verschillen van de waarden die worden weergegeven op het gelijkvormigheidsattest bij aflevering van het voertuig. Bovendien kan dit eventuele verschil de krachtens de toepasselijke wetgeving (sociaal, fiscaal, enz.) verschuldigde bedragen mogelijks beïnvloeden. Contacteer uw verdeler voor alle informatie over de fiscaliteit van uw voertuig.
2
Audi SQ8 Sportback e-tron. CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 27,0–23,5. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.
3
Vanwege fysieke beperkingen kan de maximale output voor de gegeven versnellingscijfers meerdere, maar niet een onbeperkt aantal, keren na elkaar worden herhaald.
4
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 24,1–19,9. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.
5
Let op: de systemen werken alleen binnen de systeemgrenzen en helpen bij het rijden. De bestuurder blijft echter verantwoordelijk voor het besturen van het voertuig en dient te allen tijde oplettend te zijn.
6
De Range-modus begrenst bijvoorbeeld de topsnelheid tot zo'n 90 km/u, past de instellingen aan voor comfortfuncties zoals de automatische airconditioning, en deactiveert de stoelverwarming.
7
Onderdeel van Audi connect navigatie & infotainment. Afhankelijk van landspecifieke beschikbaarheid. De actuele compatibiliteit van het iOS/Android-besturingssysteem vindt u in de beschrijving van de myAudi-app in de betreffende app-store. Voorafgaande registratie op www.my.audi.com is vereist.
8
Audi Q8 55 e-tron quattro: CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 24,4–20,6. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.
9
De laadtijd van de accu varieert al naargelang verschillende factoren zoals de omgevingstemperatuur, het gebruik van andere landenspecifieke connectoren en het gebruik van de preconditioning-functie (bijv. airconditioning van het voertuig vanop afstand). Bij gebruik van huishoudelijke stekkers wordt het laadvermogen beperkt door het e-tron-laadsysteem.
10
De service voor het gebruik van de Plug & Charge-functie is beschikbaar in de landen Oostenrijk, België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Hongarije. Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Voorlopig is de service in Europa (ECE) alleen beschikbaar bij laadstations in het IONITY-netwerk met Plug & Charge-functie. De service wordt landspecifiek uitgebreid met andere laadpuntexploitanten (CPO's). In Noord-Amerikaanse markten (NAR) is de service voor het gebruik van de Plug & Charge-functie beschikbaar bij laadstations gemarkeerd met Plug and Charge die worden uitgebaat door elektrify america.
11
De Audi e-tron-modellen en plug-in hybrides zijn standaard uitgerust met het e-tron compact-laadsysteem en de e-tron-modellen kunnen optioneel worden geleverd met het connect-laadsysteem, waarmee u flexibel thuis kunt laden via een huishoudelijk of industrieel stopcontact. Het compact-laadsysteem bestaat uit een besturingseenheid, met een voertuigaansluitkabel en twee netaansluitkabels – één met een huishoudstekker en één met een industriële stekker. Het compact-laadsysteem heeft een laadvermogen tot 11 kW3 voor Audi e-tron-modellen en tot 7,4 kW3 voor plug-in hybrides. Op de besturingseenheid kan de gebruiker handmatig schakelen tussen 100 procent en 50 procent laadvermogen. Dit kan handig zijn als er in huis al diverse andere elektrische apparaten in gebruik zijn. Het e-tron compact-laadsysteem geeft de status van het laadsysteem en het laadproces weer door middel van leds op de bedieningseenheid. Uw Audi-verdeler brengt u graag in contact met een elektricien die een individuele en professionele test van uw huisinstallatie uitvoert.
12
Beschikbaar bij Volkswagen Group Charging GmbH (Elli).
13
Let op: de twee AC-laadpoorten kunnen niet gelijktijdig worden gebruikt. Het gelijktijdige gebruik van beide AC-laadpoorten wordt voorkomen door een vergrendelingsconcept voor de laadkleppen.
14
Er is standaard een boordlader (OBC) met 11 kW in het voertuig ingebouwd. Een tweede boordlader kan optioneel worden besteld. Met twee ingebouwde laders is AC-laden tot 22 kW mogelijk.
15
Om gebruik te maken van Plug & Charge is een abonnement nodig op Audi charging (basic, plus, pro) en moet zowel de auto als laadpaal compatibel zijn met Plug & Charge. Plug & Charge werkt met ingang van het tweede kwartaal van 2023, onder meer bij IONITY.
16
Audi charging wordt aangeboden door Volkswagen Group Charging GmbH (Elli), Mollstrasse 1, 10178 Berlijn, Duitsland. Toegang en netwerk: het aantal toegankelijke laadpunten is voortdurend in ontwikkeling. Audi charging is alleen te gebruiken voor de geëlektrificeerde modellen van Audi. Als verificatiebewijs dient het voertuigidentificatienummer. Europese beschikbaarheid: op 1 januari 2023 was Audi charging beschikbaar in België, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Het aantal aangesloten laadpunten is voortdurend in ontwikkeling. Dit aantal verschilt per land en is afhankelijk van het tempo waarin de infrastructuur voor elektrisch rijden wordt ontwikkeld. Audi Charging geeft niet het prviliege van toegang tot elke laadlocatie in elk land. AUDI AG is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk voor de werking, de beschikbaarheid, het geleverde vermogen en andere eigenschappen van de laadinfrastructuur. De informatie over de locatie van en het aantal laadaansluitingen wordt regelmatig bijgewerkt, maar de volledigheid ervan is niet te garanderen. Voor authenticatie via de myAudi-app i.c.m een qr-code op de laadpaal is een actieve dataverbinding nodig. De mogelijkheden voor authenticatie kunnen per laadlocatie verschillen. Binnen een Europees land zijn de tarieven gelijk, maar tussen de landen kunnen ze verschillen.
17
Afhankelijk van beschikbaarheid in elk land. De actuele compatibiliteit van het iOS/Android-besturingssysteem vindt u in de beschrijving van de myAudi-app in de betreffende app store. Voorafgaande registratie op www.my.audi.com is vereist.
18
Voor informatie over beschikbaarheid, neem contact op met uw Audi verdeler. Apple en alle gerelateerde logo's zijn handelsmerken van Apple Inc. of haar dochterondernemingen. Apple Music maakt deel uit van de optionele uitrusting Audi connect navigatie & infotainment. De algemene beschikbaarheid van Apple Music is landspecifiek. Een data-abonnement en een account bij Apple Music zijn vereist. Hierdoor kunnen extra kosten ontstaan. Apple Music behoudt zich het recht voor om de service op elk moment te deactiveren. Neem voor meer informatie contact op met uw Audi verdeler.
19
Bezoek www.nl.audi.be/be/web/nl/connect.html of neem contact op met uw Audi verdeler voor meer informatie over Audi connect.
20
Deel van Audi connect navigation & infotainment.
21
Audi SQ8 e-tron. CO₂-uitstoot (gecombineerd¹) in g/km: 0; Stroomverbruik (gecombineerd¹) in kWh/100 km: 28,0–24,6. Informatie over brandstof-/stroomverbruik en CO₂-uitstoot met actieradius afhankelijk van de geselecteerde uitrusting van het voertuig. Alleen verbruiks- en emissiewaarden volgens WLTP, en niet volgens NEDC, zijn beschikbaar voor het voertuig.
22
Het gebruik van de holoride-technologie is beperkt tot de tweede zitrij. Het gebruik van een 3D VR-headset tijdens de reis: - is uitsluitend toegestaan voor passagiers op de tweede zitrij in de zijzitplaatsen - is toegestaan voor personen langer dan 1,5 meter - is alleen toegestaan als de persoon die de 3D VR-headset gebruikt met een volledig gestrekte arm (inclusief gestrekte vingers) niet bij een object voor hem (bijv. de achterkant van de voorzetel) kan komen - is alleen toegestaan als de nodige veiligheidsvoorzieningen (bijv. montagevoorziening) aan de 3D VR-headset zijn bevestigd Verdere informatie over het holoride-systeem is te vinden op www.holoride.com.
23
CO₂-emissies die momenteel niet met technische middelen kunnen worden voorkomen, worden gecompenseerd met carbon credits.